A tanulók önálló munkájának néhány lehetősége az általános iskolai történelemtanításban
Világnézeti nevelés a felsőoktatási intézmények kollégiumaiban
A katonai rend és fegyelem szilárdítására irányuló nevelő munka néhány filozófiai, etikai problémája a határőrségnél
A programozott kémiaioktatás néhány problémájának vizsgálata az oktatás különböző szintjein
A filozófiaoktatás hatékonyságának vizsgálata a Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán
Kísérleti modell az általános iskolai tanulók műszaki-technikai képességeinek feltárására és fejlesztésére
Nevelőmunka a középiskolai irodalomtanításban
A szocialista hazafiságra és proletár nemzetköziségre nevelés pedagógiai problémái az általános iskola felső osztályaiban
A tananyag strukturális elemzésének néhány elméleti és gyakorlati problémája
A feladatlapos módszer pedagógiai-pszichológiai elemzése
Témazáró tudásszintmérés (és az országos színvonal elemzése) élővilágból az általános iskola 5. osztályában
A gimnáziumi fizika szakkörök eredményes formái és munkamódszerei
A fizika tananyag korszerűsítésének ismeretelméleti vonatkozásai
Anyanyelvi nevelés az általános iskola felső tagozatában (Kísérlet egy új típusú tantárgypedagógia körvonalazására)
A közoktatás megindulása a népi demokratikus forradalom első szakaszában 1944-45.
Adalékok a középiskolai világnézeti oktatás filozófiai problémáihoz
Az aktív módszer hatékonyságának mérése a szaktárgyi oktatásban
Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan
Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében
Reflective Teaching Model for Reading Comprehension